Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Đorđe Vukadinović: Mislim da Vučić više neće moći da vlada tako samouvereno i bahato kao do sada; Skupština nam je potrebna – ja sam ga prvi nazvao Kaligulom i Neronom upravo sa skupštinske govornice

Komentari (51) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 15 april 2017 23:42
Iz toga sledi:
"Mada nas srpska praksa uči da uvek može gore, tako da se ja ne bih iznenadio da on, na primer, ''udovolji zahtevima'' i smeni recimo rukovodstvo RTS-a i dovede još gore, te da od njih napravi novi Pink."


Dodao bih, da isto to može biti sa smenom Maje Gojković, po praksi ode rđav SNS-ovac a Vučić "udovolji" zahtev i postavi goreg, I AKO JE SVIM SLUČAJEVIMA.

IZ TOGA SLEDI DA NEMA REŠENjA PROBLEMA SRBIJE I ZAUSTAVLjANjA MRAKA I PROPASTI DOK SE VUČIĆ NE SMENI!
Preporuke:
105
2
2 subota, 15 april 2017 23:45
vaistinu
Nadajmo se da će biti tako, uz božju pomoć. A Vama, Đorđe, svaka čast na borbenosti i istrajnosti.
Preporuke:
108
2
3 subota, 15 april 2017 23:48
ovo je ključno
Numerički gledano, Vučić bi morao da izgubi izbore u Beogradu. I on to zna (procenti, kampanje i manipulacije su jedino što zna i u šta se dobro razume) i svetan je da mora pronaći nekog džokera. On da digne svoj rejting u Beogradu ne može, naročito nakon ovih protesta, i zato će mu trebati neki trojanac među opozicijom.

I naći će ga, smeo bih da se kladim.
Preporuke:
73
2
4 nedelja, 16 april 2017 00:12
nitko
Dobri su sva trojica.
Dobra su sva trojica.
(odaberi gramatički ispravno)
Jedan savet za Nenada.
Ako ti zazvoni telefon dok peglaš,ne javljaj se peglom.
Preporuke:
53
0
5 nedelja, 16 april 2017 00:17
Dragan
Priču o napuštanju parlamenta lansiraju Vučićevci i pojedini Jankovićevi talibani, ne bi li se on što pre ustoličio za "vođu opozicije". Treba se boriti na svakom koraku i na svakom mestu, a skupštinska govornica je jedno od njih.
Preporuke:
82
5
6 nedelja, 16 april 2017 00:18
Dragan
Priču o napuštanju parlamenta lansiraju Vučićevci i pojedini Jankovićevi talibani, ne bi li se on što pre ustoličio za "vođu opozicije". Treba se boriti na svakom koraku i na svakom mestu, a skupštinska govornica je jedno od njih.
Preporuke:
31
4
7 nedelja, 16 april 2017 00:19
Oliver Kromvel
Dajem apsolutnu podršku ovoj deci koja protestuju,prolazio sam kroz tu masu na protestu u NS i vidim da su to uglavnom zdravi i pravi mladi ljudi.S obzirom da Vučića podržava Sonja Liht glavna baba Kurana,Džordža Soroša i njen fond za političku izuzetnost,plus više pijan nego trezan Petar Luković,Basara i čitava ta bolumenta jasno je odakle vetar duva.

Beograd je početak kraja Vučićevog režima ni spajanje sa parlamentarnim izborima mu neće pomoći napraviće kontra efekat,opadaju i to prilično dobili su uz sav medijski teror i slabašnu opoziciju skoro 350 000 glasova manje nego prošle godine i to svi zajedno to je gubitak od blizu 20%.

Mislim da treba baciti u lice rukavicu Vučiću on će pokušati da preko nekih lgbt markista i sličnih minornih grupa ovlada protestom što je za sada delimično sprečeno.

Što se tiče nacionalne opozicije od nje su ostali samo dugmići,sutra da se održe izbori Boško,Šešelj i čitava ta bolumenta zajedno teško da bi skupili više od 8%.
Preporuke:
57
4
8 nedelja, 16 april 2017 00:26
Oliver Kromvel
Simptomatično je to da su gotovo svi patriotski mediji osimk NSPM napali ove proteste ali listom svi Vidovdan,Pečat,Snaga Naroda,Milan Milenković,Novi Standard,svi bez izuzetka što znači da je Vučić potpuno ovladao njima.Nacionalnoj opoziciji trebaju definitivno novi ljudi Šešelj je svoje otpevao a i Boško Obradović bi mogao da se skloni na neko vreme.

Vučićeva vlast se ubrzano kruni,jedan pogrešan potez i ode mast u propast,Beograd pa republika posle toga ćemo lako,Vučić će biti izolovan na mestu predsednika države.Opozicija treba da ide u najviše dve kolone jedna građanskka i druga nacionalna uz sporazum o nenapadanju i tesnoj saradnji i kordinisanju svih akcija u slučaju napada režima.
Preporuke:
65
3
9 nedelja, 16 april 2017 00:29
Vaistinu Vaskrse
Deo ove patriotske omladine se malo buni kako im se protesti ne sviđaju jer su ga navodno preuzeli levičari, ali ja im otvoreno kažem da izađu i oni u što većoj meri pa nekako​ viču svoje parole.
Mislim da je ovo ključno.
U jednom trenutku sam čak pomislio da perfidni Dačić koristi priliku da i na ovaj način pregovara o Vladi, pogotovo jer se pefidni Vučić, pa i Šešelj vidno prave Toše, ali stvar će izmaći kontroli samo ako se patriotski​klinci (ovde ubrajam i navijače) masovnije pridruže protestima.
Preporuke:
40
4
10 nedelja, 16 april 2017 00:41
siniša, profesor siniša
Uvek sam smatrao da neko ko ima liderske ambicije ili je već lider treba da nekim svojim ličnim činom dokaže i pokaže da to zaslužuje.KOnkretno, Šešelj je bio lider radikala i on je to liderstvo zaslužio jer je od ranije istupao disidentski. Vučić je od samog početka pokušavao da bude blizu lidera, a imao je dvadesetak godina i ničim nije zasluživao da bude bilo kakav lider, ali se vrlo lešto šlihtao Šešelju i bio mu je zaista potrčko.Takođe je pokazivao i strah. Ali mi je išao na živce, hoće da bude glavni na ništa, ni zasluga, ni hrabrosti ni iskustva ni poštovanja u narodu. Zbog takvih nikad nisam ušao u radikale, Bogu hvala.Tako sam o njemu mislio od početka.Nikad mi nije bio simpatičan.Ali kad ste vi Đorđe rekli, Kaligula i Neron, pomislio sam, preterano je.Ne znam tačno kad se to desilo, ali sam i ja počeo isto tako da mislim u jednom momentu.Sad mislim, pomozi nam Bože sa njim pre nego što ga odnese ono što ga je i donelo.
Preporuke:
40
2
11 nedelja, 16 april 2017 01:05
ZEMUNAC
SAMO JEDNO JE JASNO,kako kazu SOROSEVCI,ASAD MORA DA ODE,a ovde u Srbiji "VUCIC MORA DA ODE!"IZ mnogo razloga,cestitali su mu je i komadant NATO pakta,i celnici MMF,I GDIN TRAMP,I GDJA MERKEL,i cak i gdin PUTIN,da ne pominjemo gdu Sredera i SKOTA,koji su mu stalno na usluzi! Ali ne VLADA NJIMA,i samo sa 55 posto od 2 miliona koji su izasli na izbore,NEGO I SVIMA NAMA,a zaista nam ON NE TREBA!A uz njega ni NATO,MMF SA UCENAMA,EU i neko poglavlje o vladavini prava,dok nam ovde diktator kontrolise policiju,sudstvo,a aferu SAVAMALA niko NE SME da resi!PA AKO JE SRBIJA samo njihova drzava,to je u redu,no SRBIJA je drzava SVIH NAS!I konja bi izabrali za predsednika,da ima toliku kontrolu medija,botove ciju decu zapoljava,cenzuru i uz sve jos i saraju po listicima!PA doslo je VREME da oslobodimo Srbiju!NEMA ko da vodi proteste,TO NIJE TACNO!VODE NAS istina i BOG i zelja za slobodnom drzavom,a ne kolonijom!POKRENIMO napustena sela JAVNIM RADOVIMA,tu ima mnogo posla!!Zbacimo DIKTATORA!
Preporuke:
46
2
12 nedelja, 16 april 2017 01:30
Odin
Probajte sa ovom listom zahteva.:) 1. Ukidanje subvencija za strane investitore, domaće investitore, ukidanje svih vrsta subvencija. 2. Smanjenje nameta. Ukidanje većine parafiskalnih nameta, smanjenje PDV-a, poreza na Imovinu, poreza na Dohodak. 3. Deregulacija- ukidanje besmislene papirologije i prepreka otvaranju i zatvaranju firmi. Onlajn registracija firme. 4. Delimična privatizacija zdravstvenog osiguranja, izjednačavanje privatnog i državnog zdravstva, guranje budućih penzionera ka privatnim penzionim fondovima uz minimalnu državnu penziju. 5. Smanjenje svih akciza- na duvan, gorivo, alkohol. 6. Kao posledica Deregulacije, čišćenje državnog sektora. Prepoloviti broj zaposlenih u državnom sektoru, za početak. 7. Ukidanje svih poreza za novootvorenu firmu prvih godinu dana nakon otvaranja. Eto, od toga bismo mogli da krenemo.
Preporuke:
28
7
13 nedelja, 16 april 2017 03:34
Boba
"Malo se plašim, ali sve i da se protesti i sada završe oni su na neki način uspeli jer su uzdrmali Vučića i pokvarili mu trijumfalizam nakon izbora. Razbijen je strah,.. i izneti su uglavnom dosta racionalni zahtevi. Deo .. se malo buni kako im se protesti ne sviđaju jer su ga navodno preuzeli levičari, ali ja im otvoreno kažem da izađu i oni u što većoj meri pa neka viču svoje parole. ... Jedino što ljudi koji su navikli da ih uvek neko drugi vodi, zavodi i obmanjuje ne veruju da se nešto može dogoditi i spontano.. Mislim da posle ovoga Vučić neće moći da vlada tako bahato i samouvereno kao što je do sada i kao što se nadao"
Preporuka svima da izađu je prava, potrebno je samo malo više vere u bolje sutra makar to sutra bilo za par meseci ali ne posle još 5 godina dalje propasti možda i nepovratne što je sa Vučićem osigurano. Mladi to osećaju bolje od svih i treba ih podržati. Bojim se da druge šanse osim ove neće biti jer je razjedinjena opozicija pokazala svoju nesposobnost.
Preporuke:
43
2
14 nedelja, 16 april 2017 07:00
Poštovalac NSPM
Vučić-Ibijevac će morati da menja narod zato što mu je ovaj pokvaren zato što se buni a to će da uradi tako što dok ne izumremo morati da nas presvesti, pa ko živ ko mrtav. Samo je AV večit narod je zamenljiv, to ga je verovatno naučila učiteljica dok je bio u školi, pa u biblioteku mali Alek nije ni morao da ide. Živela Srbija.
Preporuke:
44
2
15 nedelja, 16 april 2017 07:54
Gradska opstina Barajevo
Od razgovora i slusanja kritike stanovnika ove gradske opstine, bar njih 80, samo dvoje su bili za Vucica I veruju u sve sta on kaze.
U Barajevu je Vucic popedio sa 61%, Kako I po kojoj racunici???
Preporuke:
46
2
16 nedelja, 16 april 2017 08:48
Golać Zeka. G-din Đ. Vukadinović je prvi javno, hrabro opisao karakterni sklop "našeg" diktatora uporedivši ga s Kaligulom i Neronom, rimskim omrzlim tiranima vladarima.
Diktatoru je očigledni uzor komunista na rečima J. Broz, crveni faraon, koga većina, ne samo Srba, kao i njegov represivni režim pamti po zlu. Mislim da je problem s "našim" diktatorom, pored lošeg kućnog vaspitanja i to što nikada nije radio duže vremena u nekom preduzeću ili ovdašnjoj instituciji gde se čovek uči toleranciji. Uvažavanju drugih, drugačijih stavova, mišljenja o svemu bitnom za život. I tako smo kao narod, (ne)zasluženo, a koji je nedopustivo postao više apatičan nego len, da u velikom broju izađe na izbore, dobili tiranina za gospodara. Da je većina ispunila svoju građansku dužnost druge bi se pesme pevale. Da se narod "borio" da izabere svoga predsednika dobio bi manje zlo. E sad šta je tu je. Rodilo se, valja ga ljuljati. I dalje ćemo loše živeti. S malim platama, penzijama. I dalje će biti samoubistava radnika kao u slučaju dvojice nesrećnika iz preduz. Goša iz Smederevke Palanke. Brojne afere koje AV vuče za sobom kao repove ostaće nerešene. Nego Hristos vaskrese!
Preporuke:
30
7
17 nedelja, 16 april 2017 09:57
penzioner Cviko
Sve u svemu, počev od Vučića pa do onih koji gutaju sve što on kaže, u pitanju su ljudi koji su nesrećni u svom životu, te nas zamaraju svojim egocentrizmom. Ajd što zamaraju ali što prave štetu ubeđeni da je to ispravan postupak. Toliko su ubeđeni da neće ni da Vas saslušaju. Prevelika medijska zastupljenost Vučića u medijima, kod mene je izazvala averziju, pa retko kad gledam tv program. Da nije supruge, ja ne bi ni palio TV. Sa poznanicima koji su članovi ili simpatizeri SNS-a, samo zdravo, zdravo. Nema razgovora kao nekad, kad smo bili normalni. Sve je zagađeno u svim oblicima, načinima i činjenjima...
Preporuke:
53
3
18 nedelja, 16 april 2017 10:58
samuil samarićanin
Aleksandar Vučić, pa donekle i Njegov režim vladavine - lična (autokratska) vlast, despotija, tiranija, diktatura, sultanat..., dosegnula je svoj zenit. On/a je već u opadanju od 2.aprila..., s prvom uličnom demonstracijom narodnog nezadovoljstva, a uskoro i s skupštinskom sednicom..., kratko opisano GOTOV/A JE.
Voda ulazi u uši...
Obrao je bostan...
Bos je po trnju..., i slične narodne mudrosti...
Pitanje je samo hoće li On nakon što se ustoliči, ili predsednik Nikolić T. do isteka svog mandata raspisati nove izbore za narodne poslanike..., e tek tada biće važan konsenzus o pitanju izlaska ili bojkota izbornog postupka na strani tzv.opozicije..., i rekao bih da je prostački i kukavički proturati tezu o "makedonskom" postizbornom razvoju događaja. Ovde se radi o "crnogorskom" razvoju događaja...bojkot ili ništa...i do kraja ogoliti politički model Vučićeve vladavine, jer izborni uslovi neće biti popravljeni! Živela Srbija i radost u Uskrsu za sve.
Preporuke:
20
1
19 nedelja, 16 april 2017 11:20
Teoretičar
Neko je pomenuo navijače.
Mislim da to nije prihvatljivo.Oni jesu ogromna energija ali se
ona, po pravilu,svodi na destrukciju,rasturanje i uništavanje.Dru
go,njih je"stavio pod svoje" bata Andrej.(Šta mislite zašto nema
više skandiranja"Vučiću-....."?).
Inače,žalosno je što se energija navijača ne preusmeri i ne ko
risti za nešto dobro i korisno.
Preporuke:
25
2
20 nedelja, 16 april 2017 12:10
"Panter"
Idealno bi bilo da su na izborima pojavila samo dva kandidata - Preletačević i Vučić. Tada bi cirkus bio ogoljen.
Preporuke:
30
1
21 nedelja, 16 april 2017 12:54
Nenad
Narod ne sme dozvoliti da se skoro polovina onih koji nisu glasali vide i izraze svoj glas. Treba ih demokratski ućutkati. Ne smemo dozvoliti da se brutalni napadi mržnje na herojskog evroatlanskog kvislinga Vučića i na radosnu elitu nastave. Hrabri Merkelin papučar Vučić će, kao i uvek, ponosno zaštititi divne strane investitore, hrabre tajkune, poštene banke, patriotsku mafiju i dobronamerne krupne kriminalce od progona i nasilja siromašnih, radnika, sindikata, studenata, obespravljenih, svih koji gladuju, lenčuga i beskućnika. Svi, svi, svi sa Đukanovićem, Vučićem i Tačijem za kapitalistički EU-NATO raj(h)!
Preporuke:
34
3
22 nedelja, 16 april 2017 13:08
nikadsnobom
...Mislim da se mnogo prica o Vucicu a da se uopste ne spominje chiji je on exponent,..ko ga je doveo,obuchio i postavio tu gde jeste...Chije on poslove ovde zavrsava i ko mu daje neogranichenu logisticku podrsku...To su prava pitanja kojima javnost treba da se bavi,a ne njegovom licnoscu,..sto je do sada uglavnom bio slucaj...
Preporuke:
27
2
23 nedelja, 16 april 2017 13:47
međutim
Nekom ko se toliko suprotstavlja apsolutnom vladaru u Srbiji tj. onom koji drži ono malo vlasti koje je Srbiji preostalo naspram uprave Novog svetskog poretka, postavljam pitanje: Da li se uopšte suprotstavljate upravi Novog svetskog poretka? Tu mislim na MMF, Svetsku banku, Brisel, itd. itd. Jer, smešno i tužno je koliko Srbija ima malo vlasti nad sobom.
Preporuke:
18
2
24 nedelja, 16 april 2017 13:48
boban
"Tih 99 glasova u tom trenutku, na tu izlaznost na mom biračkom mestu, bilo je značajnih gotovo 25%."
Tih 99 glasova je bilo 25% ukupnog broja listica.To je ogromna kradja,a kralo se na jos desetak drugih "fazona i fora".
Preporuke:
25
1
25 nedelja, 16 april 2017 14:15
moja prognoza je...
...da ce postati jos bahatiji u slucaju radikalizacije protesta sto je, izgleda, neminovnost.od ostavki nema nista, verovao sam da ce pokusati da ublazi proteste ostavkom maje Zvoncice, ili bar najavljenog pustanja niz vodu malog od Savamale, ali cova je dosledan sam sebi, i slep i gluv za svoj narod. Da mu Merkel kaze koga da se oslobodi, to bi bilo pitanje nekoliko sati.
BNo, i treba da postane sve bahatiji i do krajnjih granica DRSKOSTI, kao da ne shvata kako diktatori silaze sa vlasti. To sto upotrebljava onog skota vucicevica ni po' jada, masio se sada za odrtavelog fasitu lukovica i na najvulgarniji nacin, preko njega, napao neistomisljenike na Pinku. A taj monstrum ne preza da za gerontolosku televiziju, koja se bavi dedama i babama, izlapelim penzionerima i glasacima supermenova ega, dovodi iste u stanje politickog orgazma na najvulgarniji, najprostackiji nacin.
DEDA I BABA SU BLIZANCI!
Preporuke:
25
1
26 nedelja, 16 april 2017 14:18
Cccc
Uopšte mi nije cilj da politički kontriram analitičaru i skupštinskom delegatu Đorđu Vukadinoviću, samo da bih mu kontrirao.Mislim da ovi protesti uopšte neće oslabiti političku poziciju, moć i vlast predsjednika Aleksandra Vučića, naprotiv ojačaće mu u svakom pogledu poziciju.Više je razloga.Protesti nemaju podršku ni Istoka ni Zapada, makar onu javnu zvaničnu a o nezvaničnoj ili tajnoj imaju bezbjedonosno-obavještajne službe države Srbije da ispituju, je li je ima ili nema.Protesti će propasti, kao što su propali i protesi u Crnoj Gori, nakon kojih će vlast još biti jača i opreznija, iskoristit će iskustvo sa protestima "da pritegne stvari", da procesuira, da učini sve ono što svaka vlast čini da bi se učvrstila kada vidi da postoje neke "političke struje" koje bi da je oslabe.Biće slično ko i u Crnoj Gori, pogotovo ako protestanti naprave neku veću glupost i eventualno prekrše Zakon o javnom redu i miru ili još gore Krivični zakon.
Preporuke:
10
32
27 nedelja, 16 april 2017 15:10
Spiridon
@ siniša, profesor siniša

Šešelj disident...!? Titin mali pionir i partijac, kome su faraon Tita i njegov diktatorski režim bili potaman sve do onog trenutka dok nije Branko Miljuš dobio asistentsko mesto a ne on. E tek tada se mator konj sa trideset godina, posle trinaest godina u svemoćnoj partiji i prodavanja titoističkih gluposti, setio da je Srbin a ne Jugosloven i zbog čiste sujete oko pozicije na fakultetu onako lajav sukobio pa završio u Zenici. Ovde u Beogradu su mu skupljali pomoć da ne umre mučenik od gladi da bi on te iste ljude posle par godina kada se opet domogao neke vlasti provlačio kroz blato i verbalno ih ponižavao. Ta njegova kvazičetnička vadikalna stranka je bila oduvek leglo šljama i lumpenproleterske fukare, gde su sebe našli bivši Titini pionirčići što su tek 1989 saznali da su Srbi i da faraon Tita i nije toliko divan i krasan kao što su mislili. Tri najgore stvari za srpski narod u novije doba su bile Sloba, Vuk i Šešelj, tri najobičnija titoistička prevaranta...
Preporuke:
32
8
28 nedelja, 16 april 2017 16:09
Mikula
cccc@ Prosecan Srbin je neopisivo glup za ozbiljnu analizu .Kada je 2001. trebalo videti ocigledno prisustvo Sorosa u Srbiji,niko ga nije ni spominjao.Sada,kada ga nema,svi ga vide. "Podrsku istoka i zapada.."
Licno sam se u Cileu uverio da su studenti masovnim protestima postigli sta su zeleli,bez ikakve podrske sa strane.Policija ,politicari,gradjani su bili protiv njih.Oni su masovnuscu,istrajnoscu i hrabroscu, pregazili sve njih.Bacalo se kamenje,goreli su autobusi,gutao se gas,danima i nedeljama i drzava je poklekla i pristala na njihove zahteve.
Kad te studente pojedinacno gledas,vidis zgoljave klince.Srbi izgledaju kao divovi u odnosu na njih.Mali,zilavi, ali imaju "cojones",sto je u Srbiji u velikom deficitu.
Preporuke:
22
5
29 nedelja, 16 april 2017 16:28
»Boško« ░
Procenti su veći jer od svih onih koji su podržavali Vučića na parlamentarnim izborima u najvećoj antiSrpskoj koaliciji ikada SNS, SPS, SDPS, PUPS, NS. PS , SPO, SNP, PSS, i onih koji su podržali Vučića na izborima za predsednika SDA, SVM, PDD, BDZ, SDP Vučić je trebao da "skupi" 2.372.417 glasova a on "dobio" 2.010.179 ili 15 procenata manje

Vučić "navukao" "baš" ~55% za "pobedu" i ~55% za "uspešnost izbora"

Kako je to "uspeo"? Najjednostavnije rešenje (Ockham's razor) je najtačnije.

Pokrao je izbore, kada su naprdnjaci izglasali ovlašćenje da mogu da ispravljaju biračke izveštaje u "RIK"u, i sa "mrtvim dušama"

Pokraden je najviše Jeremić a onda ostali kandidati, a višak pokradenih glasova za Vučića preko 55% "prihvatljive demokratske pobede" za zapad , dat je "belom" da se ponize i obesmisle "protivnici" "velikog vođe" u skladu sa svom višegodišnjom medijskom stanizacijom od strane kapitulanta, izdajnika i pljačkaša Vučića.
Preporuke:
32
3
30 nedelja, 16 april 2017 16:31
Cccc
Mikula

To o čemu pišete je ulično nasilje a što nema niti pravni a niti politički legitimitet i što svaka država ima pravo da suzbije svim sredstvima koja država posjeduje (pravosuđe i dr).
Preporuke:
9
27
31 nedelja, 16 april 2017 16:58
mikula
Cccc@ kukavice imaju hiljade opravdanja za svoj kukavicluk."drzava ima pravo..." Ko je drzava danas u Srbiji?Drzava je jedan covek, iza koga stoji organizovana kriminalna grupa ,koju je on samo preuzeo od predhodnika.Srbija je pod sapom organizovane kriminalne grupe, koja ima svoje tuzioce,sudije,vrh policije,Bia,batinase i ubice.Sve u svemu oko 2000 kriminalaca, najnize vrste, drze celu Srbiju kao taoca.
Preporuke:
29
5
32 nedelja, 16 april 2017 17:51
Cccc
mikula, vlast sve to ima i pravosuđe i policiju i druge efektivne mehanizme vlasti i pravni legitimitet državne prisile, plus legitimitet na izborima.

Šta da oni koji su pobjedili na izborima izvedu svoje pristalice da protestvuju protiv protesta? Koga bi bilo više?
Preporuke:
8
26
33 nedelja, 16 april 2017 18:08
Cccc
Protesti protiv Erdogana samo su ga ojačali politički i učvrstili mu vlast link:

http://www.nspm.rs/hronika/turska-zavrsen-referendum-po-nezvanicnim-prognozama-za-erdoganovu-inicijativu-glasalo-63-odsto-gradjana.html


Treba učiti iz primjera Crne Gore i Turske, kako se jača vlast nakon neuspješnih protesta.
Preporuke:
6
26
34 nedelja, 16 april 2017 18:10
Spiridon
@ Cccc

Vala baš što ti kaže čovek a koja to država postoji u ovom provizorijumu koji se zove Srbija. Postoji jedino psihopatski Vođa sa mafijaško-burazerskim klanom oko njega i njegova partija koja je u suštini interesna grupa za zapošljavanje i muljatorske kombinacije. Parlamenta nema nego postoji nekakva bedna vašarska predstava sa zvoncetom u glavnoj ulozi umesto toga, sudstvo bukvalno ne postoji ili bolje reći pravi se da ne postoji ako ga slučajno nešto pitaju a vlada je opet onaj isti ludak koji je umislio da je mesija i grupica čankoliza i satrapa koji se predstavljaju kao vajni ministri...
Preporuke:
20
7
35 nedelja, 16 april 2017 18:36
Cccc
Đorđe Vukadinović: Ja stalno ističem da uopšte nije važno ko će biti premijer jer se zna ko će donositi odluke..a.. mene mnogo više zanima da li će Vučić ostati na čelu SNS – kao što verujem da hoće.

Tačno, predsjednik Vučić će donositi odluke i ostat će predsjednik SNS-a, odlično primjećeno.
Još nešto šta ja lično predviđam šta se može očekivati u ne tako dalekoj budućnosti.Izmjena Ustava Republike Srbije referendumskim putem (nešto slično što se sada desilo u Turskoj), gdje će se glasati i izglasati predsjednički sistem (u kojem premijer neće biti ni potreban kao državnička funkcija, jer neće biti dualizma vlasti između predsjednika države i premijera Vlade).Dalje Vučić je relativno mlad čovjek tako da može komotno "potrošiti" dva mandata to je 10 godina predsjednikovanja države a u međuvremenu referendumom ili kroz parlament ukinuti ograničenje za kandidovanje za predsjednika države.
Preporuke:
3
14
36 nedelja, 16 april 2017 18:50
mikula
Cccc @Iza Erdogana stoji jaka vojska i policija i jako borben narod.Iza Vucica stoji samo stotinak oficira vojske i policije.
Vucic je ucenjen i konstantno i temeljno radi protiv interesa Srbije.
Ko bi Vucicevu vlast branio na ulici?Onih 70% penzionera sto glasaju za njega???
Postoje protesti i Protesti.
Ponavljam: danasnji Srbi i Crnogorci:ni fizicki vecih ljudi ni psihicki vecih kukavica.
Preporuke:
24
2
37 nedelja, 16 april 2017 19:31
negi
@Cccc ili ti ANALITIČAR....Zar ti stvarno misliš da smo mi veverice?
Preporuke:
18
8
38 ponedeljak, 17 april 2017 09:40
moram da primetim
@Cccc

Mnogo troluješ, a uz to i mnogo glupo. Hoće to od sendviča pravljenih od ludih krava.
Preporuke:
9
4
39 ponedeljak, 17 april 2017 11:46
Cccc
moram da primetim
@Cccc

Mnogo troluješ, a uz to i mnogo glupo. Hoće to od sendviča pravljenih od ludih krava.


Ne trolujem, jer nisam skrenuo sa teme koja je postavljena, a tema je u naslovu definisana. Samo u vezi sa temom ističem i "drugu stranu novčića", onu koju "neko namjerno ili nenamjerno neće da vidi". Drugačije "viđenje" ili predviđanje političkih kretanja nije "skretanje sa teme ili trolovanje". Ponavljam da će vlast Aleksandra Vučića s godinama samo jačati, biće mu jača politička i državnička pozicija. Na to upućuje i činjenica da je na vlasti od 2012.godine i njegova politička karijera u ovih 5 godina ide "uzlaznom putanjom", za 5 godina je postao predsjednik ima pred sobom petogodišnji predsjednički mandat, ostat će predsjednik SNS-a, relativno je mlad, može "potrošiti dva mandata u predsjednikovanju" a može si u narednih 10 godina isposlovati i treži predsjednički mandat i više, što da ne, kad čovjek zna i narod ga podržava.
Preporuke:
4
7
40 ponedeljak, 17 april 2017 12:00
Imam danas vremena...
...i citam usput komentare citalaca u Politici (elektronsko izdanje) na izjavu Vulina-Julina kome nisu jasni protesti studenata, drugim recima pravi se lud. Od dvadesetak komentara do sada tamo, prema moderatoru, samo jedan blago kritikuje vlast, svi ostali su u prilog laznih vladara! Moderator se ponasa kao najverniji 'sluga rezima' bas onako kako im skandiraju studenti (i penzioneri koji nisu izlapeli) kada se nadju ispred zgrade Politike.
Covece, moderatoru Politike, imas li imalo ponosa i stida u sebi za ovo sta radis?
Nikad vise kupiti Politiku, pa taman da za 50 dinara daju nekoga dana uz novine i9 sva sabrana dela nekog Nobelovca!
Preporuke:
16
0
41 ponedeljak, 17 april 2017 12:36
moram da primetim
@Cccc
"a može si u narednih 10 godina"

A mogao bi i ti da naučiš srpski kad već troluješ po srpskim sajtovima.
Preporuke:
6
2
42 ponedeljak, 17 april 2017 12:40
s.p.Lajković
Ne Djordje - grešiš. Sad će Vuči moći da ...... neistomišljenike. Zapad mu je dao krila a Ruse baš briga dok im ne uvede sankcije.Osim toga sad je trend u svetu uspostavljanje diktatura i diktatora. Pogledaj: Erdogan, Merkelova, Tramp ...svi su oni veči ili manji diktatori u zavisnosti koliku opasnost po svoju vlast osećaju. Demokratske procedure su u mnogim državama ipak samo procedure koje se mogu zaobići na hiljadu načina.Motka i ulica sve rešavaju dok budala ne posegne za ozbiljnom silom.
Preporuke:
10
2
43 ponedeljak, 17 april 2017 13:11
LEDI GAGA, U MIGU 29 NAD KOSOVOM, A BOGAMI I METOHIJOM.....
PORED OVAKVOG
NEPISMENOG
NEOSVEŠTENOG
NEPROSVEĆENOG
NEZAINTERESOVANOG
SAMOŽIVOG
KUKAVIČKOG
I BEZ IKAKVOG PATRIOTIZMA
NARODA,
NEČIJEG OCA SIN
ĆE SRBIJOM VLADATI JOŠ DUGO, DUGO.

Ili neki misli drugačije.
Preporuke:
8
3
44 ponedeljak, 17 april 2017 13:47
vUČKo?
Svakim danom je sve bezobrazniji.

Ne treba mu sila i prinuda. Policija i vojska.

Propagandna mašinerija je sve agresivnija i primtivnija. Okružio se prostacima.
Preporuke:
13
0
45 ponedeljak, 17 april 2017 13:56
negi
@ mikula....Potpisujem,pogotovo poslednju rečenicu. Izgovori i samo izgovori za lični i kolektivni kukavičluk.
Preporuke:
5
1
46 ponedeljak, 17 april 2017 14:06
Ledy Gaga, antisnsovka mlada.........
VAZNO OBAVESTENJE:

18. A P R I L 2017: http://youtu.be/RSCnFEU8qu4
Preporuke:
5
0
47 ponedeljak, 17 april 2017 14:43
Timi
Vučiću je vrlo važna nijansa da se kaže da neće biti bahati vladar kao do sada.U takvim uvjetima s ovakvim polugama moći vrijeme radi za njega. Jedino čega se plaši je legitimitet vladavine i zahtjevi za ostavkom.Ustvari on se plaši onoga što ne može kontrolirati a to su slobodnomisleći mladi ljudi koji nisu impresionirani njegovim kvaziliderstvom i proizvodnjom straha.Duh je pušten iz boce a gdje će se njegov efekt zaustaviti to ne zna ni Vučić i ne spava mirno zbog toga.
Preporuke:
8
0
48 ponedeljak, 17 april 2017 15:34
Bivši čovek
@negi
a i vi ostali negisti.
U vašim stavovoma o AV, postoji osnovno nerazumevanje stvarnosti.
- protesujete protiv RTS, a tamo sedi Gordana Suša (i njena ćerkica) i kojekavi takvi u Upravnom odboru
- bunite se protiv krađe izbora, a CESIDOV glavni lik je AV-ova desna ruka (i levo moodo) u Agenciji za poplave i ostale svakovrsne katastrofe
-ima gomila preletačevića (pravih) kod AV-a i sad vi hoćete leba iz ruke da im otmete, a taman se rasporedili fino po institucijama

AV je apsorbovao u svoju organizaciju gomilu vaših drugara / istomišljenika, AV ima podršku Zapada čiji je slepi poslušnik i vaša ``borba`` se svodi na pritisak na AV-a da bude što servilniji (mada iskreno ne znam kako bi mogao biti još ljigaviji).

AV će ići kad:
1 njegove Zapadne gazde to budu naredile, ili
2 kad mu ustane ujedinjena patriotska opozicija.

U međuvremenu mi samo ometate transport po gradu.
Preporuke:
6
4
49 ponedeljak, 17 april 2017 17:05
Bora
@ Imam danas vremena
Zanimljivo razmisljanje ministra Vulina(potparolaAV)o protestima...a tek Vucicev odgovor da samo institucije mogu da smenjuju rukovodstvo RTS-a( na danasnjem sajtu "Politike").A nas najstariji list, izgleda vise ne sme da prikaze komentare na sajtu kada Vucic ili Vulin daju neku "zanimljivu" izjavu!?Ne znam jer se to zove autocenzura ili "prpa bato"!?
Preporuke:
6
0
50 ponedeljak, 17 april 2017 17:54
negi
@ Bivši čovek...Koliko vidim ja uopšte nisam komentarisao Ludog Milojka.Ali jesam odnose unutar srpskog političkog i samim tim i glasačkog tela ali ne bi da elaboriram,neće mi Đorđe objaviti komentar na tu temu kao i dosad što nije objavljivao.Dogovorite se sami sa sobom već jednom dali je Ludi Milojko zapadni čovek ili su protestanti zapadni ljudi,jedno sdrugim ne ide.Izvinjam ti se u ime demonstranata što vama iz Ovče,Borče,Koteža,Krnjače,Zemuna,Busja,Barajeva i ostalih prigradskih mesta "ometamo transport" kroz centar grada kojim prođete jednom u dve godine i još niste naučili razliku između trolebusa i tramvaja.
Preporuke:
5
1
51 ponedeljak, 17 april 2017 19:28
Banditski brlog
@iz toga sledi
... ode rđav SNS-ovac a Vučić "udovolji" zahtev i postavi još goreg...

U logici je loše politike da postaje sve gora: bivati sve gorom - to je način njenog opstanka. Loša se politika ne da popraviti, poboljšati. Jedini način njenog "popravljanja" jeste - njeno rušenje.
Preporuke:
4
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner